Wirtualna centrala telefoniczna 3CX idealnym sposobem na poprawę komunikacji w firmie - GenITY News


Wirtualna centrala telefoniczna 3CX idealnym sposobem na poprawę komunikacji w firmie
2019-09-18 • Redakcja GenITY

Jeżeli poszukujesz sposobu na poprawę komunikacji w Twojej firmie, doskonałym wyborem będzie wirtualna centrala telefoniczna 3CX Systell. To najpopularniejszy na świecie otwarty system teleinformatyczny, który w przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań oparty jest w całości na oprogramowaniu. Przedstawiamy korzyści z wdrożenia wirtualnej centrali 3CX w Twojej firmie.

Wygodne rozwiązanie, które pozwoli zaoszczędzić


Wirtualna centrala telefoniczna 3CX oferuje wygodne zarządzanie rozmowami głosowymi, a także zaawansowane funkcje czatu, faksu i e-maila bez konieczności inwestycji w drogie urządzenia telekomunikacyjne. System jest w całości oparty na oprogramowaniu działającym w oparciu o Windows Server, Linuxa lub Raspberry Pi. Może zostać zintegrowany z popularnymi programami biurowymi do obsługi poczty, takimi jak Office 365 i Outlook. Co bardzo istotne, wirtualna centrala telefoniczna 3CX to centrala całkowicie niezależna od tradycyjnych operatorów, co pozwala na rezygnację z ich usług i w efekcie znacznie niższe koszty użytkowania.


Zaawansowane funkcjonalności dostosowane do Twoich potrzeb


Wirtualna centrala telefoniczna 3CX oferuje cały szereg zaawansowanych funkcjonalności, które doskonale sprawdzą się w sytuacji uruchomienia infolinii, w oddziałach help desk czy przy rejestracji pacjentów: wygodne transfery i kolejkowanie połączeń, podgląd połączeń na linii, wygodne nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów. Już nigdy nie przegapisz nieodebranych połączeń - informacje o nich będą przesyłane na pocztę e-mail. 


Kolejną zaletą wykorzystania wirtualnej centrali 3CX jest fakt, że pozwala ona w prosty sposób zorganizować telekonferencję - w okienku przeglądarki internetowej. Mogą wziąć w niej udział także osoby, które nie korzystają z centrali - po prostu klikając w udostępniony link.


Prosta obsługa dzięki wygodnej aplikacji mobilnej


Wirtualna centrala 3CX dzięki specjalnej aplikacji może być również z powodzeniem obsługiwana na urządzeniach mobilnych wykorzystujących systemy Android, Mac, iOS, Windows. Pracując w terenie możesz również ustawić specjalny komunikat informujący o tym, że kontakt będzie ograniczony. Ponieważ w takiej sytuacji łatwo o rozładowanie się telefonu, aplikacja posiada funkcję oszczędzania energii.


Wirtualna centrala telefoniczna 3CX to rozwiązanie elastyczne i odpowiednie do potrzeb zarówno małych i średnich firm, jak i rynkowych gigantów. To również opcja bardzo korzystna cenowo, gdyż do jednego systemu można podłączyć dowolną ilość lokalizacji i użytkowników.





Źródło: Artykuł partnerski


comments powered by Disqus